Головна » Файли » Конспекти уроків

У категорії матеріалів: 7
Показано матеріалів: 1-7

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Конспект уроку з хімії 8 клас "Кислоти"

Конспекти уроків | Переглядів: 1527 | Завантажень: 0 | Додав: Чаба | Дата: 08.12.2014 | Коментарі (0)

Урок хімії 8 клас. Тема: Оксиди, склад, назва та класифікація

Конспекти уроків | Переглядів: 2205 | Завантажень: 0 | Додав: Чаба | Дата: 08.12.2014 | Коментарі (0)

10 клас

До  теми: Місце елементів – неметалів у Періодичній системі.

Контрольна робота 

Варіант 1

1. Обчисліть та позначте ступінь окиснення Сульфуру  у формулі сульфатної кислоти:                                                                                                                                   А) -1;Б) -2;В) +6;Г) +4.                                                                                                                  2. Позначте визначення, що розкриває поняття ізотоп:                                                   А) різновиди атомів елементів, що мають однакову масу;                                                   Б) різновиди простої речовини, що мають різний склад або будову;                                 В) різновиди атомів елемента, що мають однаковий заряд ядра, але різну масу;                                                                                                                                                               Г) різновиди складної речовини, що мають однаковий склад, але різну будову.                                                                                                                                3. Позначте кількість електронних рівнів у атома Сульфуру:                                                А) 1; Б) 2; В) 3; Г) 4.                                                                                                                  4. Обчисліть та позначте ступінь окиснення Оксигену у формулі гідроген пероксиду:                                                                                                                                А) -2; Б) -1; В) 0; Г) +1.                                                                                                        5. Позначте формулу кислотного оксиду:                                                                                А) Al2O3; Б) SO3; В) CrO3; Г) BaO.                                                                                     6. Позначте електронну формулу атома Оксигену:                                                           А) 1s22s22p3;  Б) 1s22s22p63s23p5;  В) 1s22s22p4;  Г) 1s22s22p6.                                                                                                     

 

 

Конспекти уроків | Переглядів: 796 | Завантажень: 0 | Додав: Чаба | Дата: 07.12.2014 | Коментарі (0)

9 клас

До теми: Реакції обміну

 

Контрольна робота.

 

Варіант 1

 

1. Вкажіть схему реакції нейтралізації:

а) HCl + NaOH →NaCl + H2O;

б) CuCl2+NaOH → Cu(OH)2+ 2NaCl;

в) Li2O+H2O → 2LiOH;

г) CuSO4+BaCl2 → CuCl2+ BaSO4

2. Вкажіть пару йонів, які утворюють осад:

а) H(1+)+SO3(2-);

б) Cu(2+)+SO4(2-);

в) Cu(2+)+OH(1-);

г)Ag(1+)+ Cl(1-)

3. Виберіть пару речовин, які реагують між собою утворюючи Al(ОН)3:

а)HCl  i  AgNO3 ;

б) Al  i  HCl;

в) AlCl3  i  NaOH;

г) Cu(OH)2  i  Al

4. Складіть рівняння у  молекулярній,  повній i  скороченій іонній формі між CrCl3 та NaOH.

5. Напишіть рівняння реакції іонного обміну  у  молекулярній формі, яке відповідає схемі:

Ba(2+)+ SO4(2-)→BaSO4

6.Обчисліть масу осаду, що утвориться при взаємодії розчину АgNO3 i розчину, що містить 116 г NaСl

7.Обчисліть масу осаду, що утвориться при взаємодії розчину барій хлориду з розчином сульфатної кислоти масою 200 г з масовою часткою розчиненої речовини 30%.

 

 

Варіант  2

 

1.Вкажіть схему реакції нейтралізації:

а) FeSO4 + Ba(OH)2 → Fe(OH)2+ BaSO4;

б) Ba + 2H2O → Ba(OH)2 + H2;

в)Mn(NO3)2+2KOH →Mn(OH)2+ 2KNO3;

г)HBr + КOH → КCl + H2O

2.Вкажіть пару йонів, які утворюють осад:

а)Ba(2+)+ OH(1-);

б)Zn(2+)+ PO4(3-);

в) H(1+)+ S(2-);

г)Na(1+)+ F(1-)

3.Виберіть пару речовин, які реагують між собою утворюючи CaCO3:

а) CaCl2  i  AgOH;

б) CaI2  i  CO2;

в) CaCl2  i  K2CO3;

г)Ca(OH)2  i  SO2

4.Складіть рівняння у молекулярній, повній i скороченій іонній формі між CrBr3 та KF.

5.Напишіть рівняння реакції іонного обміну у молекулярній формі, яке відповідає схемі:

3Mg(2+)+ 2PO4(3-)→ Mg3(PO4)2↓

6. Обчисліть масу осаду, що утвориться при взаємодії розчину Na2SO3 i розчину, що містить 350г BaBr2.

7.Обчисліть масу осаду, що утвориться при взаємодії розчину манган броміду з розчином натрій силікату масою 80г з массовою часткою

розчиненої речовини 5%.

 

 

 

Конспекти уроків | Переглядів: 1006 | Завантажень: 0 | Додав: Чаба | Дата: 07.12.2014 | Коментарі (0)

Американские инженеры придумали вещество-хамелеон

Корреспондент.net, 24 апреля 2014, 16:24
10
6903
Американские инженеры придумали вещество-хамелеон
Химическая реакция в жидкости создает условия для электрофореза, в результате чего возникает направленное движение ионов

Ученые научились упорядочивать кристаллическую структуру

Инженеры из Мичигана разработали простой способ управления оптическими свойствами кристалла, позволяющий, например, изменять его цвет, сообщает Lenta.ru в четверг, 24 апреля.

Ученые научились упорядочивать кристаллическую структуру специальным образом. Авторы предложили использовать фотохимическую реакцию в слоях оксидов индия и олова. Эти слои нанесены на нижнюю часть бассейна, который наполнили керосином с растворенными в нем частицами латекса.

 

Химическая реакция в жидкости создает условия для электрофореза, в результате чего возникает направленное движение ионов. Если микрочастицы заряжены положительно, то они текут от освещенной области.

Если микрочастицы заряжены отрицательно, то они привлекаются к освещенной поверхности с индием и оловом и организовываются там вколлоидную кристаллическую решетку, структура которой зависит от частоты падающего света. При выключении света коллоидная кристаллическая структура распадается.

Работа была опубликована в Nature Communications, кратко с ее содержанием можно ознакомиться на сайте Мичиганского университета.

Конспекти уроків | Переглядів: 417 | Завантажень: 15 | Додав: Чаба | Дата: 01.12.2014 | Коментарі (0)

Тести з хімії по темі: Місце елементів – неметалів у Періодичній системі.

Конспекти уроків | Переглядів: 2152 | Завантажень: 0 | Додав: Чаба | Дата: 23.11.2014 | Коментарі (0)

Основні правила техніки безпеки.

І. Речовини не можна брати руками й перевіряти їх на смак.

2. Для з'ясування запаху речовин не можна підносити посудину близь­ко до обличчя, тому що вдихання парів і газів може спричинити по­дразнення дихальних шляхів. Для ознайомлення із запахом потріб­ко долонею руки зробити рух від отвору посудини в бік носа.

3.  Без указівки вчителя не змішуйте не відомі вам речовини.

4.  Під час виконання дослідів користуйтеся невеликими дозами речо­вин. Якщо в описі лабораторної роботи рекомендується брати не­багато певної речовини, то слід пам'ятати, що твердої речовини по­трібно близько 1/3 чайної ложки, а рідини — 1-2 мл.

5.  Особливої обережності дотримуйтесь під час роботи з кислотами й лугами. Якщо кислота або луг випадково потрапить на руки чи одяг, то негайно змийте їх великою кількістю води.

6.  Під час розведення кислот водою завжди пам'ятайте чітке правило: під час змішування слід повільно тонким струменем наливати кис­лоту у воду, а не навпаки.

7.  Завжди користуйтеся тільки чистим лабораторним посудом.

8.  Залишки речовин не висипайте і не вливайте назад у посудину з чис­тими речовинами.

9. Під час роботи з газовим пальником, спиртівкою й електронагрівачем дотримуйтесь таких правил:

  1)  Щоб запалити газовий пальник, піднесіть палаючий сірник до отвору пальника і повільно відкривайте газовий кран.

  2)  Якщо під час роботи відбудеться проскакування полум'я, негай­но закрийте газовий кран. Після того як пальник остигне, за­крийте регулятор подачі повітря і знову запаліть пальник.

3)  Якщо полум'я газового пальника має жовтий колір, це означає, що в пальник надходить недостатня кількість повітря. У такому випадку слід відкрити регулятор подачі повітря, так, щоб по­лум'я стало несвітним.

4)  Після закінчення роботи не забудьте перевірити, чи закритий газовий кран.

5)  Якщо в приміщенні відчувається запах газу, то запалювати сір­ника категорично заборонено. Про запах газу негайно повідомте вчителеві.

6)  Користуючись спиртівкою, не можна запалювати її від іншої спиртівки, тому що може пролитися спирт і виникне пожежа.

7)  Щоб загасити полум'я спиртівки, її слід накрити ковпачком.

8)  Перед вмиканням електронагрівача в мережу перевірте, чи не пошкоджена ізоляція електричного проводу пагрівача.

9)  Якщо після вмикання електронагрівача в мережу не відбуваєть­ся нагрівання, сповістіть про це вчителя.

10)  Під час роботи з електронагрівачем не допускайте забруднення спіралі накалювання.

11)  Після закінчення роботи обов'язково вимкніть електронагрівач з мережі.

Конспекти уроків | Переглядів: 477 | Завантажень: 0 | Додав: Чаба | Дата: 20.11.2014 | Коментарі (0)