Головна » Файли » Конспекти уроків |
У категорії матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Конспект уроку з хімії 8 клас "Кислоти" |
Урок хімії 8 клас. Тема: Оксиди, склад, назва та класифікація |
10 клас До теми: Місце елементів – неметалів у Періодичній системі. Контрольна робота Варіант 1 1. Обчисліть та позначте ступінь окиснення Сульфуру у формулі сульфатної кислоти: А) -1;Б) -2;В) +6;Г) +4. 2. Позначте визначення, що розкриває поняття ізотоп: А) різновиди атомів елементів, що мають однакову масу; Б) різновиди простої речовини, що мають різний склад або будову; В) різновиди атомів елемента, що мають однаковий заряд ядра, але різну масу; Г) різновиди складної речовини, що мають однаковий склад, але різну будову. 3. Позначте кількість електронних рівнів у атома Сульфуру: А) 1; Б) 2; В) 3; Г) 4. 4. Обчисліть та позначте ступінь окиснення Оксигену у формулі гідроген пероксиду: А) -2; Б) -1; В) 0; Г) +1. 5. Позначте формулу кислотного оксиду: А) Al2O3; Б) SO3; В) CrO3; Г) BaO. 6. Позначте електронну формулу атома Оксигену: А) 1s22s22p3; Б) 1s22s22p63s23p5; В) 1s22s22p4; Г) 1s22s22p6.
|
9 клас До теми: Реакції обміну
Контрольна робота.
Варіант 1
1. Вкажіть схему реакції нейтралізації: а) HCl + NaOH →NaCl + H2O; б) CuCl2+NaOH → Cu(OH)2+ 2NaCl; в) Li2O+H2O → 2LiOH; г) CuSO4+BaCl2 → CuCl2+ BaSO4 2. Вкажіть пару йонів, які утворюють осад: а) H(1+)+SO3(2-); б) Cu(2+)+SO4(2-); в) Cu(2+)+OH(1-); г)Ag(1+)+ Cl(1-) 3. Виберіть пару речовин, які реагують між собою утворюючи Al(ОН)3: а)HCl i AgNO3 ; б) Al i HCl; в) AlCl3 i NaOH; г) Cu(OH)2 i Al 4. Складіть рівняння у молекулярній, повній i скороченій іонній формі між CrCl3 та NaOH. 5. Напишіть рівняння реакції іонного обміну у молекулярній формі, яке відповідає схемі: Ba(2+)+ SO4(2-)→BaSO4 6.Обчисліть масу осаду, що утвориться при взаємодії розчину АgNO3 i розчину, що містить 116 г NaСl 7.Обчисліть масу осаду, що утвориться при взаємодії розчину барій хлориду з розчином сульфатної кислоти масою 200 г з масовою часткою розчиненої речовини 30%.
Варіант 2
1.Вкажіть схему реакції нейтралізації: а) FeSO4 + Ba(OH)2 → Fe(OH)2+ BaSO4; б) Ba + 2H2O → Ba(OH)2 + H2; в)Mn(NO3)2+2KOH →Mn(OH)2+ 2KNO3; г)HBr + КOH → КCl + H2O 2.Вкажіть пару йонів, які утворюють осад: а)Ba(2+)+ OH(1-); б)Zn(2+)+ PO4(3-); в) H(1+)+ S(2-); г)Na(1+)+ F(1-) 3.Виберіть пару речовин, які реагують між собою утворюючи CaCO3: а) CaCl2 i AgOH; б) CaI2 i CO2; в) CaCl2 i K2CO3; г)Ca(OH)2 i SO2 4.Складіть рівняння у молекулярній, повній i скороченій іонній формі між CrBr3 та KF. 5.Напишіть рівняння реакції іонного обміну у молекулярній формі, яке відповідає схемі: 3Mg(2+)+ 2PO4(3-)→ Mg3(PO4)2↓ 6. Обчисліть масу осаду, що утвориться при взаємодії розчину Na2SO3 i розчину, що містить 350г BaBr2. 7.Обчисліть масу осаду, що утвориться при взаємодії розчину манган броміду з розчином натрій силікату масою 80г з массовою часткою
|
Американские инженеры придумали вещество-хамелеонКорреспондент.net, 24 апреля 2014, 16:24
10
6903
Ученые научились упорядочивать кристаллическую структуруИнженеры из Мичигана разработали простой способ управления оптическими свойствами кристалла, позволяющий, например, изменять его цвет, сообщает Lenta.ru в четверг, 24 апреля. Ученые научились упорядочивать кристаллическую структуру специальным образом. Авторы предложили использовать фотохимическую реакцию в слоях оксидов индия и олова. Эти слои нанесены на нижнюю часть бассейна, который наполнили керосином с растворенными в нем частицами латекса.
Химическая реакция в жидкости создает условия для электрофореза, в результате чего возникает направленное движение ионов. Если микрочастицы заряжены положительно, то они текут от освещенной области. Если микрочастицы заряжены отрицательно, то они привлекаются к освещенной поверхности с индием и оловом и организовываются там вколлоидную кристаллическую решетку, структура которой зависит от частоты падающего света. При выключении света коллоидная кристаллическая структура распадается. Работа была опубликована в Nature Communications, кратко с ее содержанием можно ознакомиться на сайте Мичиганского университета. |
Тести з хімії по темі: Місце елементів – неметалів у Періодичній системі. |
Основні правила техніки безпеки. І. Речовини не можна брати руками й перевіряти їх на смак. 2. Для з'ясування запаху речовин не можна підносити посудину близько до обличчя, тому що вдихання парів і газів може спричинити подразнення дихальних шляхів. Для ознайомлення із запахом потрібко долонею руки зробити рух від отвору посудини в бік носа. 3. Без указівки вчителя не змішуйте не відомі вам речовини. 4. Під час виконання дослідів користуйтеся невеликими дозами речовин. Якщо в описі лабораторної роботи рекомендується брати небагато певної речовини, то слід пам'ятати, що твердої речовини потрібно близько 1/3 чайної ложки, а рідини — 1-2 мл. 5. Особливої обережності дотримуйтесь під час роботи з кислотами й лугами. Якщо кислота або луг випадково потрапить на руки чи одяг, то негайно змийте їх великою кількістю води. 6. Під час розведення кислот водою завжди пам'ятайте чітке правило: під час змішування слід повільно тонким струменем наливати кислоту у воду, а не навпаки. 7. Завжди користуйтеся тільки чистим лабораторним посудом. 8. Залишки речовин не висипайте і не вливайте назад у посудину з чистими речовинами. 9. Під час роботи з газовим пальником, спиртівкою й електронагрівачем дотримуйтесь таких правил: 1) Щоб запалити газовий пальник, піднесіть палаючий сірник до отвору пальника і повільно відкривайте газовий кран. 2) Якщо під час роботи відбудеться проскакування полум'я, негайно закрийте газовий кран. Після того як пальник остигне, закрийте регулятор подачі повітря і знову запаліть пальник. 3) Якщо полум'я газового пальника має жовтий колір, це означає, що в пальник надходить недостатня кількість повітря. У такому випадку слід відкрити регулятор подачі повітря, так, щоб полум'я стало несвітним. 4) Після закінчення роботи не забудьте перевірити, чи закритий газовий кран. 5) Якщо в приміщенні відчувається запах газу, то запалювати сірника категорично заборонено. Про запах газу негайно повідомте вчителеві. 6) Користуючись спиртівкою, не можна запалювати її від іншої спиртівки, тому що може пролитися спирт і виникне пожежа. 7) Щоб загасити полум'я спиртівки, її слід накрити ковпачком. 8) Перед вмиканням електронагрівача в мережу перевірте, чи не пошкоджена ізоляція електричного проводу пагрівача. 9) Якщо після вмикання електронагрівача в мережу не відбувається нагрівання, сповістіть про це вчителя. 10) Під час роботи з електронагрівачем не допускайте забруднення спіралі накалювання. 11) Після закінчення роботи обов'язково вимкніть електронагрівач з мережі. |