Чабан Олена Вікторівна,

вчитель хімії, кваліфікаційна категорія

«Спеціаліст вищої категорії»    

З 1999 року працюю в Попівській загальноосвітній школі І - ІІІ ступенів вчителем біології та хімії. Приймаю участь у конкурсі "Вчитель року - 2015" в номінації "Хімія"

Тема досвіду, над яким я працюю: Використання інформаційно – комунікативних технологій на уроках хімії як засіб реалізації особисто – орієнтованого підходу в навчанні.

Провідна наукова ідея:                                                                                                                           

Використання інформаційно – комунікативних технологій на уроках хімії  впливає на навчально – пізнавальну діяльність учнів, створює умови для тренажеру пам’яті, концентрує увагу, мислення,сприйняття та відчуття дійсності; дає можливість збільшити наочність на уроці, яскраво подати навчальний матеріал;  змінює види діяльності, яка в свою чергу є частково предметом індивідуального спілкування з ПК, і залежить від зосередженості, зацікавленості, дисциплінованості та розуміння практичного значення матеріалу; це висока  довідковість,  доступ до електронних джерел інформації   та зниження зайвої критичності при оцінюванні.                                                                                

Актуальність досвіду:  Актуальність проблеми в сучасній освіті визначає впровадження таких методів навчання, які поліпшують якість  на основі широкого застосування сучасних і перспективних технологій; розвивають здатність до самореалізації і самопізнання дитини в різних видах творчої діяльності; дають їй можливість «іти в ногу» з часом; формують необхідні навички для професійного спрямування і росту.                                                                            

Мета  та завдання, на розв’язання яких спрямована педагогічна діяльність:                             

Мета:  підвищити інтерес учнів до предмета за рахунок нової форми подання матеріалу; навчити використовувати ІКТ для кращого засвоєння матеріалу при підготовці виступів, доповідей, рефератів, презентацій тощо; розвивати творчий потенціал учнів у віртуальному середовищі.                                                          

Завдання:

- залучати школярів до сучасних інформаційних технологій;                 

- формувати потреби в оволодінні новітньою інформацією;                                                            

- розвивати  індивідуальну дослідницьку і творчу роботу  учнів із цифровими освітніми ресурсами на уроці;                                                                                                                                              

- організувати вивчення предмета в зручному для учнів темпі і на вибраному рівні засвоєння.