Чабан Олена Вікторівна,
вчитель хімії, кваліфікаційна категорія
«Спеціаліст вищої категорії»
З 1999 року працюю в Попівській загальноосвітній школі І - ІІІ ступенів вчителем біології та хімії. Приймаю участь у конкурсі "Вчитель року - 2015" в номінації "Хімія"
Тема досвіду, над яким я працюю: Використання інформаційно – комунікативних технологій на уроках хімії як засіб реалізації особисто – орієнтованого підходу в навчанні.
Провідна наукова ідея:
Використання інформаційно – комунікативних технологій на уроках хімії впливає на навчально – пізнавальну діяльність учнів, створює умови для тренажеру пам’яті, концентрує увагу, мислення,сприйняття та відчуття дійсності; дає можливість збільшити наочність на уроці, яскраво подати навчальний матеріал; змінює види діяльності, яка в свою чергу є частково предметом індивідуального спілкування з ПК, і залежить від зосередженості, зацікавленості, дисциплінованості та розуміння практичного значення матеріалу; це висока довідковість, доступ до електронних джерел інформації та зниження зайвої критичності при оцінюванні.
Актуальність досвіду: Актуальність проблеми в сучасній освіті визначає впровадження таких методів навчання, які поліпшують якість на основі широкого застосування сучасних і перспективних технологій; розвивають здатність до самореалізації і самопізнання дитини в різних видах творчої діяльності; дають їй можливість «іти в ногу» з часом; формують необхідні навички для професійного спрямування і росту.
Мета та завдання, на розв’язання яких спрямована педагогічна діяльність:
Мета: підвищити інтерес учнів до предмета за рахунок нової форми подання матеріалу; навчити використовувати ІКТ для кращого засвоєння матеріалу при підготовці виступів, доповідей, рефератів, презентацій тощо; розвивати творчий потенціал учнів у віртуальному середовищі.
Завдання:
- залучати школярів до сучасних інформаційних технологій;
- формувати потреби в оволодінні новітньою інформацією;
- розвивати індивідуальну дослідницьку і творчу роботу учнів із цифровими освітніми ресурсами на уроці;
- організувати вивчення предмета в зручному для учнів темпі і на вибраному рівні засвоєння.